תחומי עיסוק

עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לענייני משפחה – יותר מליווי משפטי

עורך דין לענייני משפחה מתמחה בתחומי עיסוק המאפיינים את צרכי המשפחה לאורך חייה, החל מכתיבת הסכמי נישואין והסכמי ממון, דרך טיפול בנושאי אימוץ, גירושין וגישור, וכלה בטיפול באפוטרופסות, צוואות וירושות.

כולנו יודעים שככל שהדברים קשורים לאינטראקציה ולדינאמיקה בין בני משפחה, הפוטנציאל לאמוציות ולסערת רגשות הינו גדול, דבר שמוביל לא פעם לסכסוכים משפחתיים חריפים. עורך דין טוב לענייני משפחה ידע לנווט את הדברים כך שמצד אחד יוכל לשמור ולהגן בתקיפות על האינטרסים של לקוחותיו, אך בה בעת ישכיל לנהל את המגעים עם הצד שמנגד כך שתימנע התלהטות שתוביל לתסבוכת משפטית ומשפחתית מיותרת אשר תגזול זמן וממון מכל המעורבים.

הסוד להענקת ליווי משפטי מוצלח בתחום דיני המשפחה הוא בין היתר להשכיל לשמור על מסגרת עניינית, מבלי לאפשר גלישה מיותרת לתקיפות הדדיות המונעות מדחפים כגון נקמה ורצון לפגוע. זהו עניין לא פשוט כאשר מדובר בתחום דיני המשפחה, שכן כולנו נוטים לכעוס כשנוהגים בנו בחוסר הגינות, פי כמה וכמה כשמדובר בבן משפחה, מן הסתם מכיוון שאנו מצפים מבני משפחה שירצו את טובתנו, שיעמדו לצידנו ושלא יהפכו ליריבים הפועלים באופן המסב לנו נזק.

פנייה לעורך דין לענייני משפחה בקיא ומנוסה עשויה לסייע "לנטרל" את הכעס, לטפל בעניין באופן קביל משפטית ונטול רגש (עד כמה שניתן), ולדאוג לקבלת כל התמיכה וניצול הזכויות המגיעות לכם במקרים השונים.

פנייה מוקדמת עשויה לעשות את ההבדל

פנייה לקבלת ייעוץ מעורך דין לענייני משפחה בשלב מוקדם ככל האפשר, תאפשר לעורך הדין לנצל כל כלי אפשרי בכדי לפתור עבורכם את הסכסוך במינימום זמן ובמקסימום תוצאות. במיוחד לבני זוג העומדים בפני גירושין, פנייה מוקדמת אל עו"ד לענייני משפחה היא קריטית ותאפשר לכם לקבוע האם כדאי לנהל את ההליך בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני. תופעת "מרוץ הסמכויות" (שהינה בפועל תופעת "מירוץ בין בני הזוג") נובעת מכך שבארץ הסמכות לדון בעניינים כגון מזונות אישה, משמורת ילדים וחלוקת רכוש משותף נתונה גם לערכאה האזרחית (בית המשפט לענייני משפחה) וגם לערכאה הדתית (בית הדין הרבני, כאשר מדובר בשני בני זוג יהודיים).

ישנם עורכי דין לענייני משפחה הפועלים כמגשרים. הליך גישור עשוי להיות פתרון טוב כאשר קיימת תקשורת טובה (ולו מינימאלית) בין בני הזוג וכשהם מסוגלים לשבת יחדיו ובסיועו של מגשר להגיע להסכמות ראויות החוסכות מאבק משפטי.

עורך דין לענייני משפחה נדרש לידע במגוון תחומים נושקים

תכונה חשובה נוספת שנרצה למצוא אצל עורך דין לענייני משפחה היא בקיאות בתחומים משפטיים נושקים כגון דיני מקרקעין, דיני חברות, מיסוי ועוד. זאת מכיוון שההליך המשפטי אותו הם מנהלים עשוי לדרוש טיפול בדברים כגון מכירת נכסי נדל"ן שבבעלות משותפת של בני משפחה (בני זוג המתגרשים למשל), פירוק חברה משפחתית (כאשר מתגלע סכסוך בין בני משפחה השותפים בחברה), מתן ייעוץ בענייני מיסוי (עניין חשוב ככל שמדובר בירושות והסכמים בין יורשים) וכדו'.

בבואנו לבחור עו"ד משפחה כדאי שנוודא שמדובר באדם עימו יש לנו שפה משותפת, שיוכל להדריך אותנו נאמנה, תוך שהוא אינו רק מנהל עבורנו את הפן המשפטי של הדברים אלה גם תורם לשמירת הלך רוח רגוע והתנהלות מכובדת והגונה של שני הצדדים.

ייצוג מקצועי מגביר סיכוי למיצוי זכויות

כאשר עורך דין לענייני משפחה מייצג אתכם בהליך משפטי הוא מגביר את סיכוייכם למצות את זכויותיכם ולהגן על האינטרסים החשובים לכם בתביעת גירושין או בכל תביעה אחרת בענייני משפחה. לאופן הייצוג של עורך הדין תהיה השפעה ישירה על הצלחתכם במשפט ועל מתכונת הסדרי הראייה, גובה תשלום המזונות, חלוקת הממון ועל נושאים חשובים אחרים התלויים ועומדים בעיצומו של מאבק הגירושין. כמובן ששירותיו ומקצועיותו של עורך דין לענייני משפחה לא מתמצים בייצוג בערכאות המשפטיות אלא בהחלט כוללים ליווי בהליכי פישור וגישור לצורך השגת הסכמות מחוץ לכותלי בתי המשפט.

לקבלת מידע ופרטים נוספים, ספיציפית למקרה האישי שלכם, השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם או התקשרו אלינו לתיאום פגישת ייעוץ מקיפה, ללא התחייבות.

ממקור ראשון:

לקוחות ממליצים